Coșul este gol!
Un tanar designer, a fost inspirat, la numai 21 de ani, din cauza preocuparii sale antreprenoriale de a proiecta palarii in Valencia, unde pana si in prezent le fabrica. Acestea sunt lucrate manual, bucata cu bucata, din tesaturi, broderii si o varietate de articole. Fiecare colectie este inspirata de diverse motive, cum ar fi geometrice, leopard, pin-up, cranii, hawaian, de epoca, animal print etc. folosind intotdeauna culori vii, menite sa atraga atentia clientilor pentru originalitatea sa. De asemenea, folosirea ornamentelor precum lanturi, tinte, strasuri, insigne si multe altele, ofera o identitate unica ca si brand si clientul distinge cu usurinta ca este o sapca X-Wear.
Colectiile X-Wear sunt limitate, deoarece, marca este caracterizata prin exclusivitate, iar acesta este motivul pentru care a reusit in multe orase cosmopolite cum ar fi Madrid, Barcelona, Marbella si Ibiza. Acesta din urma fiind unul din cele mai bune exemple pentru cel mai exclusiv client. Produsul este afisat in magazine multibrand si are, de asemenea, numerosi distribuitori in Spania si alte tari Europene, cum ar fi Belgia, Franta, Italia sau Romania. Reputatia sa este stabilita prin colaborarea cu vedete din televiziune, personaje din lumea muzicii, precum si fotbalisti care poarta designul X-Wear.
Pagina oficiala de facebook are deja 50.000 de fani care garanteaza succesul brandului la nivel mondial, iar cel mai important este ca bloggerii au confirmat ca X-Wear este un accesoriu obligatoriu pentru orice garderoba. In prezent, datorita magazinului online, sepcile sunt trimise oriunde in lume celor care doresc un produs diferit si exclusiv.
X-Wear continua sa evolueze, prin extinderea gamei de produse cu catarame, pantaloni scurti si pantofi. Este un proces continuu de inovare iar acest tanar designer are scopul de a surpinde prin adaugarea valorii fiecarei colectii.